30 Mart 2012 Cuma

arızalı klimamı iade almıyorlar..!

19 Mart 2012 tarihinde Baymak Gold Center ve Mühendislik Fatih bayiinden Baymak ELITE 12 CHS Duvar Tipi Split Klima satın aldım. Klima elime 1 hafta sonra ulaştı. Sonraki gün servis montaj için geldi ancak klimayı kutudan çıkardıktan sonra ne görelim, dış ünite kapağı kırık, dış ünite darbeli, dış üniteden gaz kaçağı var, vanalar gelmemiş, ve yanlış bakır boru gönderilmiş. Konuyla alakalı merkezden İ***** hanımla görüştüm ancak klimanın dış ünitesinin değiştirilebileceğini ancak iadesini alamayacaklarını, yinede aldığım bayi ile görüşmemi söylediler. Bayiyi aradım, klimayı değiştirebileceklerini ancak iadesini alamayacaklarını söylediler.

Uzun süren ısrarlar neticesinde parayı ben kredi kartı ile ödedim. Bana peşin olarak ödemeyi kabul ettiler ancak ben 1050 TL ödedim. Bana peşin öderlerse 970 TL ödeyeceklerini söylediler. Ben de bunu kabul etmedim. Kredi kartıma iadesinin yapılabileceğini anlattım. O da olmadı klimayı fabrikanın iade alması gerektiğini ancak fabrikanın ilgisiz olduğunu söyledi. İstersem klimayı benden alıp fabrikadan değiştirip kendileri sattıktan sonra paramda kesinti yaparak bana ödeme yapmayı kabul ettiler.

Bu da 10 15 gün sürebilir dediler. Ben de en son bu iş bu şekilde olmaz paramı kredi kartına iade edin dedim. Ancak hala sorunum çözülmüş değil. Ben de avukatımla görüştüm. Arıza raporunu kendisine verip tüketici haklarına başvuracağız. Muhakkak ki sorunum çözülecek ancak bir daha son seçenek de olsa Baymak firmasından kesinlikle alışveriş yapmam.

 

 

sedat mersin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder