27 Mart 2012 Salı

TEKNOSA VE D-SMART TARAFINDAN KAZIKLANDIM

Teknosadan 10-11-11 tarihinde televizyon aldım almıs oldugum tv yanında 2 aylık d-smart hediye edildi tv yi 11-11-11 tarihinde kuruldu sözde hediye d-smartı da 24-11-11 tarihinde kuruldu ve 10-02-12 tahihinde tarafıma d-smart tarafından 37.99 kurusluk fatura geldi bende bunun üzerine 13-02-12 tarihinde d-smart aradım benim bilgim dışında bana nasıl faturalama yaparsınız dedim onlarda iki ay sonunda iptal ettirmediginiz için aboneliginiz devam eder dediler bende bana böyle bir bilgi verilmedi dedim onlarda teknosanın bilgi vermesi gerektiginden bahsettiler bende o zaman iptal edin istemiyorum dedim ve teknosaya gittim onlarada anlattım siz bilgilendirmediniz beni dedim ben tv teknosadan aldım ama onlarda hiç bir sorumluluk kabul etmediler ondan sonra iptal edildigini vae d-smart cihazının alınmasını beklerken 11-03-12 tarihinde yani bir ay sonra aradılar ve iptal işlemi olarak 91 tl talaep edildi bende dogal olarak kabul etmedim 16-03-12 tarihinde aradım ve tamam dedim kabul ediyorum nalet olsun ödiycem 91 tl dedim bu seferde 133 tl demesinler biran çıldırdım beş gün içinde tekrar para artmıştı bugün aradım ve ögrendimki 133tl nin üzerine tekrar bir fatura daha eklemişler oldumu ödemem gerken para 163tl ben kullanmak istemedikçe onlarda bana kazık atmaya devam ediyorlar neymiş efendim bana 72 tl olan paketi 30 tl vermişler ben ilk iptal tarihinden sonra d-smart fişini söküp koydum bu konunun bir anönce düzeltilmesi ve tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum.

 

Cesur Ataş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder