30 Mart 2012 Cuma

general mobile şikayet

slm;muş-7620043052
yeni dıamond beyaz general mobile cep tel /352393041601132 telim 13-11-2011 tarihinde 1 adet general mobile dst.diomont markalı telefon alınmıştır.Serhat iletişimden 19-11-2011 de telefon cekmemesi sonucu servise gönderilmiştir.Ve ben kullanıcı olarak değişimini istedim.Ters bir tepki ile karşılaştım.Bana zoraki bu telefon kabul ettirildi.27-03-2012 tarihinde telefonda aynı problemler ve farklı problemlerde katlanarak servise gitti.Her servise gittiğinde yeni bir parca değişti.Bu problemlerden dolayı mobilimi kullanamamaktayım.Ve ben normal şekilde Yusuf adlı calışanınızla
neden böle her defasında parca değiştiğini sordugumda bana işine gelirse gbi hareket etti.Çok kaba bir şekilde umursamayarak benim şikayetimi hiçe saygı ve tüketici haklarına gidip şikayet etmemizi söledi.Siz koskoca avea ailesi olarak müşteri kazanmaya mı yoksa böle çalıştırdığınız elemanlarla müşteri kaybetmeyimi istiyorsunuz.Serhat iletişimde calışan yusuf adlı kişi bu şekilde umursamayan tavırlarınla bu bayiniz cok müşteri kaybader .bu şekilde ben en kısa zamanda mobilimin değişmesini rica ediyorum.Aksi taktirde tüketici hakkına gidip hakkımı arıyacağım.Bilginize arz ederim.Saygılarımla

 

Mehmet Ediş

2 yorum:

  1. Değerli Müşterimiz;

    352393041601132 seri numaralı cihazınız bayi tarafından tekrar gönderilmiş olup inceleme yapılarak işleme karar verilecektir.Üründe farklı bir durum oluştuğundan servis tarafından dönüş yapılacaktır.
    Cihazınız hakkında talep ve şikayetleriniz için 0 212 371 15 00 numaradan ulaşarak iletebilirsiniz.

    Bilgilerinize;
    Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  2. Bende sincanda SİNCAN 2 türksel bayisinden bi general mobile telefon aldım garantiliydi ama aldın gün telefonla hiç görüşme yapamadım sesim karşı tarafa gitmiyordu ve tekrar aldım yere götürdüm telefonu değiştirdiler ve 2 ay sonra bu seferde telefon kapandı ve bir daha hiç açılmadı tekrar aldım yere götürdüm ve orasıda garantisine gönderdi ve bu günle 1 ay olacak hala ne bi cevap var nede bi ses arkadaş insanları niye madur ediyosunuz ama ahtım var bu işin peşini bırakmıyacam eyer bi iki gün içinde cevap gelmesse yapacak bişi kalmadı tüketici haklarına şikayet etmek zorunda bırakacaklar bi firma müşterisini memmun edeceğine tam zıt bi davranışla herşey satana kadarmış demek öv öv ondan sonra aldır ve sorunla karşılaşıldığında ilgilenme iyimiş valla tek istediğim maduriyetimin telafi edilmesi gereğinin yapılmasını rica ediyorum bilgilerinize arz ederim.Saygılarımla TELEFON :356315040014195 NUMARALI General Mobile S3 ANKARA SİNCAN/ATATÜRK MH: SİNCAN 2 TÜRKSEL BAYİSİNDEN ALINMIŞTIR.

    YanıtlaSil