28 Mart 2012 Çarşamba

VESTEL MARKA İMAJI BUYMUŞ:)

Satın almış olduğum, Vestel Marka 7300 USB Girişli Divx Player'ım bundan 2 ay kadar önce garanti süresi içerisinde arıza yaptı.

Hemen ertesi gün cihazın kendi garanti belgesi, kredi kartı slibi ve faturasıyla birlikte İstanbul Avcılar Vestel servisine götürüp bıraktım.

15 gün tarafıma dönüş yapmadılar. Bunun üzerine kendilerini arayıp durumu sordum. Yedek parça beklediklerini stoklarda olmadığını, 1 hafta içinde gelmezse cihazı değiştireceklerini bildirdiler. Ben de sürecin fazla uzadığını değişimin hemen gerçekleşmesini rica ettim. Tabi onlar değişim için yine bu 1 haftalık süreci beklediler. Düşünün basit bir Divx Player için tam 22 gün bekledik.

Değişim geldi ve inanılmaz arkadaşlar, basit bir DVD Player göndermişler ve DİVX Formatını desteklemiyor gönderilen cihaz. Kendilerini tekrar aradım ve durumu izah etmeye çalıştım ama kendi çalışanları bile kendi yaptıkları cihazların uzmanı değil, eğitimleri bile son derece eksik. Süreç 2 ay oldu hala daha basit bir DİVX cihazı sözde dünya markası, ihracat şampiyonu Vestel tarafımıza ulaştıramadı. Ben de bu konuyu artık Tüketici Hakem Heyetlerine ve şikayet internet sitelerine yazmaya başladım. Çünkü başka seçenek bırakmıyorlar insana.

Arkadaşlar neden marka olmanın kolay olmadığının işte size basit bir örnek olayı. Koskoca İhracat şampiyonumuz VESTEL böyle bir imaj ve sistemle çalışıyorsa varın gerisini siz düşünün artık.

Sizlere tavsiyem yerli malı evet bir yere kadar, ama beni mağdur ediyorsa yabancı markaları üçüne beşine bakmadan tercih edeceğim bundan sonra. Çünkü VESTEL gibi markalar bunu ne yazık ki haketmiyorlar.
İğneyi kendimize çuvaldızı da başkasına batıralım.

Saygılarımla

 

Suha Bacalan

1 yorum:

  1. vestel klima aldım hem kalitesinden hemde servisinden çok ama çook şikayetçiyim bune kardeşim kendi paramızla aldığımız maldan böylesine pişman olmamıştım pes artık bukadar kalitesis bukadar sorumsuzluk olmaz bu sıcakta işime yaramıyorsa ne zaman işimi görecek kışın ortasında soguk üfüren yazında sıcak üfürüyor bu ne kardeşim fiyakılı reklamların var ama kalite sıfır servis sıfır birkere almış bulunduk almayanlar sakın reklama kanmayın hem fiyatı pahalı hem kalitesiz neala iş bu kesinlikle tavsiye etmiyorum

    YanıtlaSil