23 Mart 2012 Cuma

Garantili ürünün parasını yada sıfırını alamıyorum

nokia marka telefon şirketi ile bu firmanın anlaşmış odlugu kvk garanti yetkililerince almış olduğum telefonun 20 iş günün geçmesine ve ürünümün 4. kez aynı hatadan dolayı garanti servisine gittiği için ürünün ücretinin tarafıma verilmesini yada aynı marka ürünün sıfırını almak istediğimi belirtmeme rağmen ne bana geri dönüş yapıldı nede telefonumun sıfırı geldi.. bu durumu kaldıramayarak ben kendim aramış oldugum 4443665 nokia destek hattında bana ürünün kasasının değiştirileceğini bunun içinde gecikeceğini söylemesi ve bu geçez zaman içerisinde benimde madur olmam dikakte alınmadıgını bildirir gerekli işlemler için nasıl bir yol izlemem gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder