31 Mart 2012 Cumartesi

süresi biten antivirüs programı

Dizüstü bilgisayarımdaki süresi dolan antivirüs programımı yeniletmek için nerede servis bulabileceğimi sorduğum Cevahir Alışveriş merkezindeki sony standı 50 TL karşılığında kendisi bir antivirüs programı kurabileceğini söyledi.Ben kendisinden sony servisinin yerini sormama rağmen kendisi bana 50 tl karşılığında kurulum yapmakta ısrar etti.Konuşma bana yardımcı olmaktan çok 50 tl üzerine odaklı idi.Saçı sakalı birbirine karışmış olan stand görevlisine bana bu işlem sonucu bir fiş ya da fatura verebilirmisiniz diye sorduğumda ise kaçamak cevaplarda  alınca ve aşırı ısrardan tedirgin oldum ve servis adresini başka bir şekilde öğrenerek kurulumumu servise yaptırdım.Üstelik servis kurulum için benden herhangibir ücret te talep etmedi ve çokta ilgilendiler.Servise bu durumau anlattığımda oldukça şaşırdılar.Stand yetkilisinin neden bu kadar ısrarcı olduğunu  çok merak etmeme rağmen tekrar gidip sormaya gerek görmedim,çünkü duyacağım şeyleri azçok tahmin edebiliyordum.Sony firması standını teslim ettiği kişilerin faaliyetlerinden tam olarak haberdarmı acaba.?

 

Ferzan Güngör

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder