22 Mart 2012 Perşembe

Haksız yere Mahkeme Açılması

öncelikle merhaba bn askerden yeni geldim ve 2 samimi oldugum arkadaş ile bir cafeye oturup bira  içtik bn tuvalete girdim cıktıgımda dıger arkadaşın midesi agrımıs dısarıya hava almaya cıkmıs park vardı yakınlarda oraya gitmiş bnde duyunca tuvaletten cıktıgım gıbı hızlı adımlarla arkadaşın yanına gıttım 30saniye gecmedik 3 polis geldi napıyosunuz burda bu saatte parkta yerde olan bira şişelerinden bahsettiler biz arkadaş ile cafede takılıyoduk arkadasın midesi agrıdı hava almaya cıktık dedim sonra üstümüzü ve cuzdanımızı aradı kubar diye tabir edilen esrar maddesi içilmiş dedi bizim ile alakalı olmayan bir yerde bnmde cafeden cıkıp hızlı bir sekilde arkadasın yanına gittigimi gormus polisler ben ise sadece arkadaşımın yanına gidiyordum resmen suçlu gibi davrandılar sanki karşısında bir düşman varmış gibi içtiysen soyle falan dediler içmedim dedim tabiki tamam gel o zaman kan testi yapıcaz dediler aldılar karakola goturduler karakolda evimin hemen bir arkasokagı orda yine suçluymusum gibi ifadeler kullandılar ne kadar kullanmadım desemde 3de birşey varmıs gibi davrandılar ve tuttukları tutanakda olay yerinden hızla uzaklasıyodu yazdılar bende kendi savunmamı yazdım baska bir polis okudu savunmamı senı neden buraya getirdiler diyerek alay etti ve mahkemeye cıkıcaksın dediler bnm ile alakalı olmayan bir şey yuzunden mahkemeye cıkmak zoruma gitti sizden ricam bana bir tavsiye verirmisiniz.

 

Sefa Canlı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder