23 Mart 2012 Cuma

Çetmen Mağazası

Hayatımda yaptığım en büyük hatayı burada dile getirmek istiyorum. 2011 yılını temmuz ayında yatak odası, yemek odası ve oturma grubunu beğendiğim İstanbul/Maltepe ÇETMEN mağazasında başladı herşey. Roman gibi yazıyorum nedeni bu alışverişin 2012 Mart ayında hala tam olarak noktalanamamış olmasıdır. Beğendiğim ürünler evime hiçbir zaman gelmedi. Yan sanayi ve hasarlı ürünleri evime atıp kaçtılar. Nerdeyse her hafta mağazaya gittim.Sinan Bey( sözde mağaza sorumlusu) bana türlü türlü bahaneler üretmekten başka hiçbir şey yapmadı. Telefonla aradığımda biz size dönücez dediler kimse bana dönmedi.(nerdeyse her hafta aradım düşünün 9*4=36 en az). Bana türlü türlü sözler verdiler hepsi kayıtlıdır.Telefon görüşmeleride incelenebilir. Biz sizi çok üzdük haklısınız Murat Bey dediler size bazı hediyelerimiz olucak diye de vaatlerde bulundular. Adamlar aldıklarımı göndermeyi beceremedikleri için tabiki hediyeleri göndermelerinide hiç ummadım zaten. DOLANDIRICI ADAN dolandırdığına bide hediye mi verir DEĞİLMİ? yeni evli, olduğum için birde bütün eşyalarımı ÇETMEN den aldığım için çooook mağdurum. İzmirdeki merkezide aradım. Orasıda ilgilenmedi bu arada

 

Murat Sağbaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder