25 Mart 2012 Pazar

Notebook

konya vatan computer den almış olduğum asus marka notebook bilgisayarım aldığım günden beri aynı arızadan 5 defa anılan firmanın servisine gönderdim.tarafıma her defasında yazılım hatası denildi. bana satmış olduğunuz bu ürün ayıplı değiştirin dediğim zaman bilgisayarımı güya teknik servise gönderdiler. oradan donanım hatası denildi üstüne üstlük 218.-tl + kdv fiyat çıkardılar. ben kabul etmeyince tekrar teknik servis benim haberim olmadan bilgisayarımın klavye kısımlı tarafını tamamen değiştirmişler. hani bilgisayar yazılım ya da donanım hatalıydı. bir mazeretleri diğer mazeretlerini tutmuyor insanları hayvan yerine koyup alınteri paramı  ödeyerek almış olduğum arızalı bilgisayarı bize kakalamaya çalışıyorlar. sizden ricam bunu türkiye'ye duyurun. yardımlarınızı istirham ediyorum.lütfen.

 

saygılarımla mustafa koçyiğit

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder