25 Mart 2012 Pazar

Samsung Buzdolabı

2 tane buzdolabı aldım.birincisinde garanti uzatma için sizi arayacağız dendi ama üzerine yattılar.2.buzdolabında bu duruma düşmemek için 3 aylık süre içinde başvurduğum zaman 3 yıllık garanti uzatma bitti müracaat alamayız demeleri üzerine müşteri merkezi ile irtibata girerek zorla müracatımı yaptım,biz sizi arayacağız bekleyin dediler.bana müracaat formu vermediler bende ileride sıkıntı olur diyerek bu anları çekim yaptım.bir ara tamam garantiniz oldu ama biz tam sağlıklı olsun diye size tam onay gelince arayacağız dediler,ben bunu beklerken 25.04.2012 tarihinde kocaeli samsungdan aranılarak olumsuz garanti uzatamıyoruz diyerek istediğiniz yere şikayet edebilirsiniz dediler.
evet şimdi soruyorum 1-samsungun buzdolabında garanti uzatmamak kaydı ile yedek parça kazığımı yapacaklar
2-benim çocuk oyuncağı gibi olumlu olumsuz ayak oyunlarıyla oyalamıyamı çalışılıyorum.
3-benim kanuni 3 aylık sürede yaptığım müracatım zaman aşımına uğradı diyerek ahlaka sığmayan davranış sergileniyor.
....yazıklar olsun diyorum..sağlam buzdolabının kanuni hakkımızı kullanmada böyle uğraşırsam,ya bozulursa düşünemiyorum...yazıklar olsun illaki mahkemeyemi gidelim...yazık...verdiğim samsungla ilgili tüm bağlarımı koparacak ve önüme gelene olumsuz bağlayacağım ve her bilgisayara geçişimde bu mesajı göndereceği.insaf ,ahlak kalmamış.......insanları saf,haklarını arayamazmı sanıyorsunuz.....

 

 

Haydar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder