28 Mart 2012 Çarşamba

VODAFONE

ÇOK ENTERASAN İŞYERİMDE TELEFONUM SİNYAL ALMADIĞI YADA ALMAKTA ÇOK ZORLANDIĞIM İÇİN BAŞVURUDA BULUNDUĞUM OPERATÖR FİRMAM MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ İŞYERİNİZ GARAJ KATINDA BU NEDENLE BÖYLE BİR SORUN YAŞAMAKTASINIZ BU NEDENLE YAPABİLECEĞİMİZ BİRŞEY YOK DEMİŞTİR.YANİ SORUN SİZİN BİZİM DEĞİL TELEFON OPERATÖRÜ SANKİ KENDİLERİ DEĞİL.AMAN DİKKAT TELEFON OPERATÖRÜNÜZ VODAFONE İSE GARAJDA KALP KRIZİ GEÇİRMEYİN KESİNLİKLE KURTULUŞUNUZ YOK YARDIM İSTEME ŞANSI BULMAZSINIZ.HİZMET ALDIĞIM VODAFONU BU NEDENLE VE YAKLAŞIMINDAN DOLAYI KINIYORUM....

 

Demet Sağdıç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder