29 Mart 2012 Perşembe

Beyaz Eşya

evine beyaz esya alacaklar DİKKAT...SAKIN HOTPOİNT ARİSTON ALMAYIN...
bundan 3 yıl önce piyasadaki en son model camasır ve bulaşık makinası 2,500 tl ye aldım.camasır makınası bir türlü iflah etmedi bir program attılar bir götürüp atölyede deneyelim dediler bir daha arıza geldiler bilmem neler olmus makina istanbula gitcek dediler götürdüler ve daha bir kac ay calışmayan bir makınanın motoru ile kazanını degıstırdıler...gene memnun degılım ama dönüyor...

gelelim bulaşık makınasına...aynı sekilde bir fıskıye cıkar takmaya gelirler bir bu böyle kullanılmaz böyle olmalı derler...makinalar inox oldugu halde paslandı bulaşık makınası oysa inox özelliğinden ötürü paslanmaması lazım gelip değiştiler kapagı..tam garanti bitti makinada dermensız vaka belirdi...makinanın üst tablası ile etrafını cevreleyen panjur CATLADI..ne elektronık arıza ne mekanık nede kullanıcı hatası..sanayi bakanlıgının dayanıklı tüketim mallarına verdıgı ömür 10 yıldır ancak 3 yılda nasıl olurda nakavt olur anlaşılır değil...

sonucunda arıstonu aradım bir üretim elemanı yada mühendis gelsin görsün bir üretim hatası olmalı tüketicinize ve markanıza önem veriyorsanız gelin bakın...servisi yolladılar servis butür durumlarda karar vermeye yetkili değildir garanti kapsamındaki ürünleri onarır yada garantisi bitmiş ürünü parasıyla tamır eder bunu izah etmeme ragmen servis elemanı geldi resim cekti gitti ve bana diyolarki para ile isterseniz onarırız...sanki makınayı ben catlattım..

diyeceğim şu ki malını satıncaya kadar calışıyor bu arıston sattıktan sonra hizmet ve müşteri memnuniyetinden sıfır not verilecek bir marka...

aynı sorunu işyerimde calışan bir arkadaşım buzdolabında yasamıs bir haftalık dolabın petekleri motoru borular dahıl hersey değişmişler...bir suru arıza değişim sonucundada cözümsz kalmıs en sonunda servisi evinden kovmus ve dolabı eskiciye satmıs...

bir tüketici nasıhatı...

 

 

abdulkadir bora

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder