23 Mart 2012 Cuma

Kotonda şiddet

Merhaba

Dün torium kotonda bir mağaza mdr. yardımcısının avazı çıktığı kadar kasiyerine bağırdığını ve kızcağızı kolundan tutup hırpalarcasına sen kimsin şeklinde çıkışmasına şahit oldum bu bir skandal başta anlayamadım sonra onun bir yönetici yardımcısı olduğunu öğrendim ne o koton mağazası yönetici adaylarını araken gür sesli kuvvetli olması özelliklerinimi arıyor yada yöneticiler bunumu öğretiyorlar yardımcılarına bu bir skandal bu bir ayıp büyük ayıp ben alışveriş yaparken huzur isterim güler yüz isterim bir yönetici adayı personelini hırpalarsa ben o mağaza personelinden nasıl güler yüz görmeyi bekleyeyim ki heyyy koton sana sesleniyorum sen ne koşullar altında personel çalıştırıyorsun senin personelin her ne yaparsa yapsın bunu yapamazsın bugün kaybetmiş olğun bir müşteri önemli olmaz o ama sen bu yöneticilerle daha çoook müşteri kaybedeceksin AYIPPPPP

Ayla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder