25 Mart 2012 Pazar

İyiki Avea'ya Geçmemişim

Bir hafta önce hattımı avea'ya taşımak için Ankara Panora AVM'de bulunan avea bayiine başvuruda bulundum. Oradaki yetkili bana birkaç gün içinde avea'dan mesaj geleceğini, gelen mesajdan sonra verdikleri sim kartı takabileceğimi söyledi. Fakat bir hatfa geçmesine rağmen mesaj gelmeyince yolumun uğradığı başka bir avea bayiine giderek durumu sordum. Aldığım cevap sisteme işlenmediği yönünde oldu, sebebinin ise daha önceden kalan borcumdan dolayı kabul edilemediği imiş. 2004 yılında kapattırdığım hattın meğer daha sonradan faturalandırılmış borcu varmış, aramışlar da ulaşamamışlar(sanki iletişim çağında yaşamıyoruz)!!Madem sisteme giriş yapamıyorsunuz neden beni arayıp "biz sizin işleminizi gerçekleştiremiyoruz" demediniz diye Ankara Panora AVM avea bayii ile görüştüğümde "size ulaşamadık" diye komik bir cevap aldım. Hadi diyelim o an ulaşamadınız (ki telefon kapalı iken sizi arayan numaraları mesaj olarak gönderen operatörler var, bundan avea'nın haberi yok galiba) daha sonra neden tekrar denemediniz, sizin müşteri ilişkiniz bu mudur, öyleyse yaptığım başvuruyu iptal edin dediğim zaman sanki bunu kabul edercesine tamam siz de o zaman gidin başka bir bayiiden işleminizi yapın cevabını aldım. Bu durumu avea çağrı merkezine ilettiğimde ise aldığım cevap daha komikti. Bu konuda işlem yapılabilmesi için söz konusu bayiinin kendisinin yazılı olarak bunu kabul edip iletmesi gerekiyormuş. Müşteri ilişkilerine yatırım yapmadıkları ya da önemsemedikleri için tarifeleri daha ucuz olsa gerek! İyi ki avea'ya geçmemişim şikayetleri okuyunca daha iyi anladım.

 

Tayfun Özkan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder