26 Mart 2012 Pazartesi

TÜRK TELEKOM BAYİLİKLERİ VE HİZMETİ!

Merhabalar ben yaklaşık 3 senedir internet kullanıcınızım. Normal de evimde telefon hattım ve bir de internet'im mevcuttu bu hat üzerinde. Ama sizin yetkilendirmiş olduğunuz bayiliklerden birinden tarafımıza bir müşteri temsilciniz ya da görevi her ne ise kişi gelmiştir.Ben çalıştığım için annemle görüşmüş olup anneme: " Telefon için paran ödemeyeceğimiz ve yeni bir modem verileceği. Ayrıca ekstra herhangi bir ödeme olmayacağı" söylenmiştir. Yani internet ödemesinde ayriyetten bir "+15 TL" olduğundan bahsetmemiştir ve de yeni bir modem gelmemiştir. Fakat sözleşmede modem gözükmektedir. Ve ben şuan bu GELMEYEN MODEMİ ÖDÜYORUM!. Kendisi önce anneme imza attırıp belgeleri daha sonra hat üzerime olduğu için bana ayak üstü kapıda imzalattırıp işlemleri başlatmıştır. Ben temsilcinin kendisini yalnızca ayak üstü evimin kapısında 10 dk görebildim. Ne bir sözleşme görüşmesi yaptı ne de bir anlatım. Zaten öncesinde de annemi cep telefonundan arayıp sürekli olarak baskı uygulamış bir nevi zoraki kullanmıştır. Şimdi ben neden ekstra 15 tl vereceksem neden yalın internet kullanayım? Ev telefonum da olur eskisi gibi kullanırdım. Konu ile ilgili içerenköy Türk Telekom binasına gidip görüşmek istediğimde hiç bir şekilde kimse benimle ilgilenmedi. Oranın yetkilisini olduğunu öğrendiğim "Hidayet Cabacı" yerinde yoktu. Ve sonrasında "Sevilay Hn." adındaki personelle görüşmek istedim fakat biraz sinirlendiğim için duruma agresif tavırla kendisinden yardım istedim. O da bana sert çıkışmada bulundu ve yardımcı olmayacağını bildirdi.Ben Mağdur biri olarak tabii olarak sinirlenmem normal; ben müşterinizim HİZMET ALMAK en tabii hakkım fakat sizi temsil eden çalışanlarınızın bu tutumda olmamaları gerektiğini düşünüyorum.Şikayetimi dile getiremedim oradan oraya döndürüp durudular. Güvenlik görevlileri diğer çalışanlardan daha duyarlıydı ve beni Erenköy Türk Telekom'a yönlendirdiler.Erenköy şubenize konu ile ilgili dilekçemi verdim ve şikayetimi yaptım.Ben artık Türk Telekom'a HİZMET konusunda güvenemiyorum bu durumdan çok fazla rahatsız oldum. Ve dilerim Türk Telekom dilekçemi haklı bulup benim eski telefon ve internetime kavuşmamı sağlar. Aksi durumda ben şuan geçerli olan yalın internetimi kapattırıp normal bir bağlantı yapmak istersem taahüt yüzünden ceza ödemek zorunda kalacağım! Konuyu bilgilerinize arz eder ve GEREKLİ İŞLEMLERİN YAPILMASINI ARZ EDERİM.VE LÜTFEN ŞU BAYİLİKLERİNİZİ ARTIK DÜZENE KOYUN NEDİR BU İNSANLARIN BAYİLİKTEN ÇEKTİKLERİ BENİM GİBİ SIKINTI YAŞAYAN BİR ÇOK MÜŞTERİNİZ VAR! ONLARI KAYBETMEK BAYİLERİNİZİ KAYBETMEKTEN DAHA MI ÖNEMSİZ SORARIM SİZE???

 

Recep Ferman HATİPOĞLU

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder