29 Mart 2012 Perşembe

Ayıplı ürünümü İade almıyorlar

teknosadan 13.03.2012 tarihinde almış olduğum samsung vave 3 marka telefon aldığımdan 1 gün sonra kendini resetleyip donmaya başladı.Ertesi gün teknosaya gittiğimde servise yönlendirildim.Servis ürüne ayıplı olduğuna dair iade ve değişim raporu vericeğine yazılım güncellemesi yapıp formatlayıp telefonu geri verdi . Fakat aldığım akşam telefon aynı sorunu tekrar yapmakla birlikde Müzik dinlemek için kulaklığı takdım bozuk ses geliyordu ve ürün sürekli kendini resetlemeye devam etti.Tekrar servise verdim ve ürünü değiştirmemekde herkes başından savmak adına elinden geleni yapıyor.samsung genel servisini arayıp aydındaki şubeniz böyle böyle yapıyor dedim ve aydında şubesi olmadıklarını denizliye yollanmış olabiliceğini söyledi fakat telefon aydın şubesinde 2 kere işlem gördü.bu saatten sonra kesinlikle o arızalı ürünü kullanmak istemiyorum ve acilen değişimini talep ediyorum bu hafta tüketici haklarına gidip hakkımı arıyacağım ayrıca 3 haftadır telefonu sadece 3 gün kullandım mağdurum işlerim aksadı bu yüzden ama ısrarla değişim yapamıcaklarını söylüyolar.teknosa kurumundaki tüm yetkililerden şikayetçiyim herkez başından savıp ilgilenmemekde direniyor satarken bin takla atıp ürünlerinin arkasında durmuyorlar.Mağduriyetimin hemen giderilmesini talep ediyorum gereğinin acilen yapılmasını arz ediyorum.

 

Süleyman Aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder