22 Mart 2012 Perşembe

Müşteri Memnuniyetsizliği

bankanıza otomatik ödeme talimatı vermek için vede nasıl olduğunu öğrenmek düşüncesiyle gece 01.18 de aradım  tam 15 dakika bekledim ve çok sinirlendim  nihayetinde görevliye ulaştım yaklaşık 2,5 dakika konuştum toplammda 17,50 dakikalık görüşmem oldu mehtap hanım adlı görevliniz 1-3 arası yoğun olduğunu o yüzden geç cevap verildiğini söyledi bu bir müşteriyi bekletmek için geçerli bir sebebmidir? bende sinirlendiğim için kartımı iptal ettirdim bende satış danışmanıyım bir MÜŞTERİYİ 15 DAKİKA BEKLETME LÜKSÜNE SAHİPMİSİNİZ? bende kurumsal bir şirkette çalışıyorum benim müşteriyi bekletme lüksüm yok ben nihayetinde size para kazandırıyorum ben böyle bir mazaret kabul edemem ve siz anladıgım kadarıyla müşteriyi kazanmak degil kaybetmek istiyorsunuz müşteri temsilciniz beni kazanmak için çabalamadı sadece 3 ay boyunca harcama yaparsanız size çip para yükleriz dedi işte bankanızın müşteriye verdiği değer ortada ben müşteri olarak memnun olarak ayrılmadım umarım bana geri dönüşü mail atarak yapmazsınız.

 

Kerem Öztekin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder