1 Mart 2012 Perşembe

Artık Avea Kullanmayacağım!

ilk şikayetim kontör kartları ile ilgili:

11 şubat tarihinde aldığım 30tl'lik kontor kartımı "fazla kazıma" sebebiyle yükleyemedim. aslında fazla da kazımamıştım. zaten yer yer üstündeki koruma duruyor ama nasıl oluyorsa sayılar silinmiş, gerçekten çok ilginç. artık olay kazıkazan'a döndü sanırım. kazıyorsun içinden bazen kontor şifresi çıkıyor, bazen boş çıkıyor! hizmetin bedelini alıp, talep edilen hizmeti vermemek çok büyük bir ahlaksızlıktır! önce "fazla kazınmış" kontor kartı aldığım büfeye götürdüm. en yakın avea bayisine gitmemi söyledikleri için, kadıköy rıhtımdaki avea bayine gittim. oradaki eleman müşteri hizmetlerine fax çekmem gerektiğini söyledi. diğer eleman gelip yardım etmeye çalıştığında da ona "dur dur tamam sen karışma" dendi. belli ki sorumluluk almak veya sorunu çözmek istemiyorlardı. müşteri hizmetlerine ilk fax çektiğimde ulaştı raporu almama rağmen haftasonu olduğu için bize ulaşmadı dediler. daha sonra 5 kere daha fax çekip hepsinden de ulaştı raporu aldıktan sonra yine aradım. elimize ulaştı dediler. bildirim hesabı açtılar, olumlu veya olumsuz size dönülecek dediler. gerçekten de o gün telefonuma 10 dakika arayla 4 kere şikayetiniz inceleme altında lütfen bekleyiniz türünden 1 sms geldi. sonra bir daha ne konuyla ilgili arandım ne de başka yollardan bir geri dönüş yapıldı! bugün 29 şubat yani olayın üzerinden 18 gün geçmiş. demek ki, üzerinde seri nosu ve şifresinin çoğu görünen bir kontor kartı 18 gün inceleyip bir şey anlayamadılar!

avea ile ilgili 2. şikayetim:

30tl'lik kontor kartımı yükleyemememin ardından, bana 10tl kontor yükle 1 haftalık süreyle kullanabileceğin 2000dk cebine gelsin gibi bir avea promosyonu smsi geldi. ben de bunun üzerine 10tl'yi (kontor kartla değil) internetten satın aldım ve gerçekten 1 hafta süre ile kullanacağım 2000dk yüklendi. fakat 3.gün 2000dk'nın süresi doldu ve ben tekrar diğer avea hatlarla kendi tarifem üzerinden konuşmaya ve kontor kaybetmeye başladım. bu 2 oldu. yasalarda bunun adına nitelikli dolandırılıcık denir. avea'yı gerçekten mahkemeye vermeyi düşünüyorum.

 

Uğur Yener

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder