29 Şubat 2012 Çarşamba

İstikbal Mobilya Deri Koltuk Yıpranma

İstikbal mobilyadan aldığım kırmızı deri koltuk takımının boyası çıktı, ben de servisi aradım servis koltukların fabrikaya gideceğini söyledi, takım fabrikaya gittikten 1 ay sonra kimse aramayınca ben aradım servisi onlar da bana  koltuk takımına deri uygulanamayacağını ancak kumaş kaplayabileceklerini söylediler ancak ben kumaş koltuk takımı almadım ki hakiki deri koltuk takımı aldım,  aldığım koltuk takımının da eskisi gibi yapılıp deri olarak kullanmak istiyorum, bir elektronik eşya aldığınızda garanti süresince eşya bozulduğunda yapılamıyorsa yerine daha düşük kalitede bir mal mı veriliyor koltuk takımı da aynı deri ise yerine yine aynı kalitede deri olması gerekmez mi. mağduriyetimi anlamanızı ve bunun giderilmesini istiyorum. Teşekkürler

 

Mutlu Metin

1 yorum:

  1. turgay çıktay17 Mart 2012 11:35

    deri koltuk aldım süreklı tamir görüyor derilere dokunamıyoruz çizilecek diye lütfen ilgilenin ilgilenmeseniz birdaha istikbalden işim olmaz kimseyede önermem derileler boyalı kandırmaca bizderiye bakmadık çünkü istikbale güveniyorduk

    YanıtlaSil