24 Şubat 2012 Cuma

Sahtekar Çiçekçiler

Ben bir universitede ogretim gorevlisiyim ve bircoklari gibi zaman yoklugundan bircok alisverisi internet uzerinden yapmak durumunda  kaliyorum.

22 Subat tarihinde de annemin dogum gunu munasebetiyle kendisine, daha once de cok kez yaptigim gibi,  cicek gondermek istedim ve “CİCEK GONDER” adli bir siteden ayni gun teslim edilmek uzere 50 TL ye cicek siparisi verdim ve uzerine ilistirilecek kutlama mesajini da yazdim.Ancak aksamin bir vakti olup hala cicegin ulasmadigini anlayinca sitede belirtilen numaraya ve mail adresine defalarca telefon edip mail atmama ragmen ne bir cevap alabildim,telefon acilmiyor, ne de cicek yerine ulasti.Ben yine mail atarak paramin iadesini talep ettim.Ancak 23 Subat aksami saat 21:00 civarinda annem beni arayarak bir cicek geldigini ama uzerinde “Gecmis olsun dileklerimizle” yazili bir not bulundugunu anlayamadigini soyledi.Ayrica sorularim uzerine gonderilen cicegin de resimde gorulenin aksine cok kucuk ve gosterissiz oldugunu anladim (Ben 15 pembe –beyaz acmis,buyuk lale siparis etmistim,sitedeki resmi de size ekte sunacagim.)

Sizden ricam ,herzaman yaptiginiz gibi, bu tur ciddiyetsiz veya kotu niyetli, sorumsuz  firma ve kuruluslari afise etmeye devam etmeniz, belkli bir nebze utanir ve cekinirler, ve benim de paramin iadesinin saglanmasi konusunda yardimci olmaniz.Cunku artik bu memlekette surekli istismar edilmekten ve hukuki yollarin ya islememesinden ya da cok masrafli ve uzun oldugundan hak aranamamasindan gercekten cok yorulduk.

İlginize tesekkur eder, iyi gunler dilerim.
Engin Soyupak
Tel : 0 533 621 03 04

Mail : soyupak@bilkent.edu.tr
Çiçek gönder sitesine parayi yatirdigima dair gelen mail asagidadir:

Ödeme isleminiz Bankaca Onaylanmistir.

Siparişinizin Durumunu ve Bilgilerinizi Ana Sayfamızdaki Sipariş Takip Bölümünden e-mail adresiniz ile takip edebilirsiniz.

www.cicekgonder.com 'u tercih ettiginiz için tesekkür ederiz.

Siparişimi Nasıl Takip Edeceğim:

Siparişlerinizi Ana Sayfamızda Sipariş Takip Bölümünden Sipariş Numaranız ve e-mail adresinizle giriş yaparak takip edebilirsiniz ayrıca sipariş aşama larında size mail ile de bilgi verilecektir.

Sipariş Numaranız : 529609

SECTİGİM CİCEK:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder