19 Şubat 2012 Pazar

Reebok kaztüyü uzun mont

12/10/2010 tarihinde Nautilyus Reebok'dan sğuk kış günlerinde giymek için bir adet kaztüyü mont aldım. Bir yıl boyunca da giydim fakat Aralık 2011 tarihinde mont üstümde iken sağnak yağmura yakalandım. Sağolsun montumun sırtı, önü ve şapkası hiç su almadı. Amma velakin kolları içindeki buluzumü ıslatacak kadar su aldı. Ben de montumu aldığım Nautilyus Reebok mağazasına götürdüm ve sorunumu anlattım fakat oradaki satıcı arkadaşlar montun % 100 su gecirmez olmadığını söylediler. Ben de sırtı, önü ve şapkası su gecirmeyen bir montun kolları su geciriyorsa bu ürün ayıplı olduğunu söyleyerek iade etmek istediğimi söyledim. Onlar da form doldurup, merkeze göndereceklerini bunun da 30 günden fazla süreceğini söylediler. 1 ay sonra ürün iadesinin red edildiğini söyleyen ve hiçbir açıklama yapmayan bir adet mektup aldım. İkinci kez merkeze gönderilmesini istedim ve aynı red cevabını ikinci kez aldım. Bu arada merkezi arayım müşteri yetkisi ile de görüştümse de montumda bir kusurun bulunmadığını belirleyen testin hakkında bilgi alamadım. Bütün bunların bende bıraktığı izlenim montum için ödemiş olduğum 288TL'i Reebok markasını seçerek çöpe atmış olduğumdur. Ben ilk kez Reebok kullandım ama ne üründen ne de satış sonrası ilişkilerden hiç memnun olmadım. Tek üzüntüm bu işe yaramaz mont için yolunan kazlar ve benim şahsım. Bu yaşadığım deneyimi herkesle paylaşıyor bu ürünü satın aldıktan sonra karşılaşaçakları ilgisizliği dile getiriyorum. Müşteri memnuniyeti en iyi reklam dır.
Sevgiler,
Firdes Aydoğmuş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder