19 Şubat 2012 Pazar

Modalife

bende aynı dertteyim kesinlikle moda life bir kalite değil.aldığım eşyayı 1 ay kullanamadn kırılıp dökülmeye başladı.servisin kesinlikle alakası yok 4 ayda servis zor geldi eşya değişikliği yapıldı gelen eşyada ondan farklı değil yine 1 ay sonra kırıldı aynı şikayet devam etti eşya aldım ama üzerinde oturamıyorum bugün neresi dökülecek diye korkuyorum.iade istedim yapmıyolar ben sadece ALLAH a havale ediyorum benim aldığım 3 aylık maaaşla tüm çalışanlara söylüyorumki hakkımı helal etmiyorum.bunun sebebide mağazayı arıyorum ilgilenmiyorum servisi arıyoruz gelmiyoruz yöneticilere ulaşamıyorum benim sorunumu demekki ALLAH'U TEALA çözecek.

 

Mağdure Sultan

1 yorum:

  1. sadullah teker18 Nisan 2012 12:21

    Eylül ayında Torbalı şubesine ödemesini yapmış olduğum oturma odası yatak odası ve yemek odası takımlarım şubat ayında teslim edilecek diye sözleşmemizi yaptık şubat ayında teslimat gerçekleşti ancak başta montaj için gelen teknik servisin malzemeleri hor kullanarak monte etmeye çalışması,yapmış olduğumuz renk desen kombinasyonun dışına çıkılması en önemli side ücretini ödemiş olduğum malzemenin eksik gelmesi bizi çileden çıkardı.torbalı şube takımları alırken bir ilgi bir alaka anlatamam.başta Sonay bey takımları beğendirmek için tabiri caizse yırtındı.Taki ücretini ödeyene kadar.ödeme yapıldıktan sora aksine bir ilgisizlik bir geçiştirmece,bir iş yeri sözde kurumsal bu kadar lakayit personel ve bu kadar ilgisiz personele sahipse kurumsallığı nerede?ayrıca Ankara merkez ile görüştüğümde Ramazan bey diye birinin Cep numarasını verdiler.görüştük eksik malzemeler en kısa zamanda elinize ulaşacaktır dilediğiniz zaman bana ulaşabilirsiniz dedi.aradan 3 ay geçti halen ödemesini yapmış olduğum şubat ayında gelmesi gereken malzeme gelmedi.Ayrıca Ramazan bey nasıl bölge müdürü olmuşsa da telefonlarıma cevap bile vermiyor.Müşteri hizmetleri ile her gün görüşüyorum her gün ayır bir temsilci çıkıyor telefona asla daha önce görüştüğüm ve konuya hakim temsilciyle görüştürülmüyordu.En sonunda lanet ettim ürünü istemiyorum geri ödeme talep ediyorum dediğimde ukalaca ürün hazır depoda bekletiliyor denildi. depoda bekleyen ürünü ne yapayım ben.Bu sıkıntıları yaşayan biri olarak sakın yaklaşmayın derim.bin lira fazla ödeyin kendini bu sektörde kanıtlamış kaliteli ve sözünün arkasında olan gerçek kurumsal firmalardan gönül rahatlığı ile alışverişiniz yapın gönlünüzü de ferah tutun.Fiyatların cazip olduğunu bakmayın daha sonrasında çektiğiniz sinir stres eklendiği zaman lanet olsun bin TL farkını verip tüketici haklarını koruyan firmadan alsaydım dememek için MODA LİFE tabelasını gördüğünüz zaman sakın fiyatlara aldanıp ta kendinizi boş yere sinir küpü yapmayın.Bir tüketici sadece ödemiş olduğu bedelin sadece karşılığını bekler,burada bedel ödüyorsunuz ancak hiçbir şekilde karşılığını alamıyorsunuz.Mağdur bir tüketici olarak tavsiyem oyuna gelmeyin ve sakın dertsiz başınızı derde sokmayın.Adamların iyi yüzü sadece ödemeyi yapıncaya kadar ödeme yapıldıktan sonra siz memnunsunuz ya da mağdursunuz kimin umurunda.

    YanıtlaSil