17 Şubat 2012 Cuma

cicekcilersitesi.com ve Golden çiçekçilik.. seçim ile ilgisi olmayançiçekler ve saygısızlık..

14 şubatta sipariş verilen 17 adet  beyaz gül ile  http://www.cicekcilersitesi.com/17-adet-beyaz-g%C3%BCl-u-27.html
benim elime ulaşan 17 adet ne renk olduğu belli olmayan, çürük, sitedeki görüntüyle ilgisi olmayan aranjman ve gelişigüzel silikonlanmış cam parçalarının birleştirilmesi ile oluşmuş uyduruk, su akıtan vazonun değişmesini istemiştik..  bursa golden çiçekçilik onun yerine ertesi gün yine aynı uyduruklukta kesik camların silikonla birleştirilmesinden oluşan ve herşeyden önemlisi su akıtan vazoyla birlikte, gönderen Bülent Ergin'in seçimi Cam Vazoda Beyaz Lilyumlar söylendiği halde, bana ne olduğu belli olmayan mor çiçekler geldi.. ben vazonun akıttığını söylemek için golden çiçekliği aradığımda çok saygısızca bir konuşma ile karşılaştım.. üstelik yapabilecek birşey yok değiştiremeyiz bir daha vazoyu dedikten sonra, ben internette yazacağımı bildirdikten sonra, bağırıp suratıma kapattılar telefonu.. 5-6 dk sonra arayıp sadece vazoyu değiştireceklerini söylediler.. bu arada susuz kalan ne idüğü belirsiz çiçekler de soldu.. böylece verilen para da, yapılan jest de boşa gitti.. çünkü ben oturduğum yerden sinir sahibi oldum.. bu konuyla ilgilenilmesini ve gereğinin yapılmasını istiyorum.. saygılar..

bursa golden çiçekçilik
Tel: 0(224)
Fax: 0(224)
Gsm: 0(507)
Osmangazi/BURSA



Seda Solmaz

1 yorum:

  1. Yazılan bu yorumla şirketimizi kötüleyerek saygısızca bir davranışta bulunulduğunu düşünüyorum.Seda hanıma sitede görünen çiçeklerin aynısı ulaştırılmıştır. Şikayetleri üzerine bir önceki gün gönderilen ürün, sitede görünen üründen çok daha kalitelisi ile değiştirilmiştir.Bugüne kadar şirketimize bu kadar saygısızca bir yorum ulaşmamıştır. Şİrketimiz hiçbir zaman kalitesinden ödün vermemiştir. bunun en büyük nedeni ise kaliteli hizmet ve çalıştığı firmalara verdiği güvendir. Bİzimle çalışan bütün firmalarla iletişime geçilebilir.Böyle saygısızca bir yazı ancak şirketimizi kötülemek adına yazılabilir. Dolayısıyla küstahça karşılamış bulunuyoruz.Golden çiçekçilik müşterilerine karşı kalite, güven ve saygı çerçevesini hiçbir zaman bozmamıştır.Söylenenlerin hepsi tamamen hayal ürünüdür.Golden çiçekçiliğe sonuna kadar güvenebilirsiniz...

    Golden çiçekçilik
    0 (224)225 63 05

    YanıtlaSil