26 Şubat 2012 Pazar

superonline modem iade edememe

1.5 yıllık superonline abonesiyım.ankara eryamandan,ankara keçiörene taşınmam ile başalayan süreçte eryamanda kullandığım fiber modemimi keçiörende fiber hat olmaması ile kullanamadım. Tarafıma 15 gun sonra adsl modem göderildi.eski modemimi en yakın turkcellsuperonline bayiine teslim etmem müşteri hizmetleri ve kısa mesajla tarafıma iletildi.2 hafta boyunca cevremdekı hıcbır bayıı modeme sahıp cıkamdı ve teknık bır hatadan dolayı alamayacaklarını soledıler.muşteri hızmetlerıne konuyu anlattığımda bana size en yakın bayıı ile konusacaklarını modem ucretının faturaya yansıtılmayacağını ve sızı modemı teslim etmek uzere davet edeceklerı soylendı. 2 hafta gecti kımse aramadı.bu arada faturam geldi. Eskı modemın faturaya 150 tl topamda 181.80 olarak yansıtıldığını gördum. Muşteri hızmetlerini aradığımda bayıının benı aradığı ve benım modemı göturmedıgım soylendı.boyle bırseyı asla ıspatlayamayacaklarını soyledım.bunun uzerıne musterı hızmetlerınden ılgılı bayıı adresını alarak modemle gıttım. Bayııye benı ne zaman aradıkalrını sordum.bayıının cevabı "bayıı asla musterılerı aramaz kısa mesajla uyarır" oldu. Neyse modemı ıade ettım musterı hızmetlerını aradım 150 tl olan modem parasının tarafıma odenmesı hakkında maıl attım. Gereklı ıslemın yapılacağı 48 saat ıcınde bana donus saglanacağı soylendı.ne olacağı hakkında suphelerım var doğrusu gorucez. Boyle buyuk bır fırmaya yakısmayan cağ dışı uygulamadan dolayı rahatsızlığı dıle getırmek ıstedım.tesekkur ederım

Mehmet Bekçibaşı

1 yorum:

  1. alamaya bilirsin kardeşim benim de taşınma sebebi ile 2 ay internetimi taşıyamadılar otomatik ödeme ile ödendi tabi ama benle konuşan destek personeli sorun olmicanı geri ödeneceğini söyledi 7gün kesilecek sadece dedi oda azami taşıma süresi zaten ona itirazım vardı lakin :D adamlar biz geldik siz evde yoktunuz efendim bizim sorunumuz değil size kim söyledi geri ödeneceğini adı neydi dediler bu parayı biz iade etmeyiz evde dursaydınız deyip paranın üstüne yattılar :D

    yani şirket telefonla destek veren elemanların işi yapıp yapmadığının takibini bile biz yapacağız adamların personeli bize yalan söyleyebilir kandırabilir şirket mesuliyet kabul etmiyor zaten transfer olayını yazsam gülmekten ölürsünüz bütün işlemi ttnet personeli ile bunları bir bir ben arayıp aralarında köprü görevi görerek yaptırabildim yoksa yapmıyorlar.

    YanıtlaSil