10 Şubat 2012 Cuma

Kandırıldım

geçen yıl yapıkredi izmir özel bankacalılıktan geldiklerini söyleyerek beni ikamet ettiğim muğla fethiye yapıkredi likya şubesine davet ettiler. o ana kadar mevduatta tuttuğum 100bin liramı neden %12 ila %18 arası kazanmak varken yıllık faizde 8 bin lira kazanasın diye beni ana para garantili fon almaya yönlendirdiler.yatıaracağım 100bin liarayla yıl sonunda 12 bin ila 18bin lira kazanacağım garantisi verildi hatta bu rakamın 22 bin liraya çıkabileceği garantisi verildi ki bütün bu hesaplar hesap makinasıyla yapıldı ve öyle inandırdılar ki beni bende onlara güvenerek mevduatımı bozdum ve paramı bu fona aktardım.1 sene sonunda 12 bin lira ila 18bin arsında gelir beklerken fonun kazançsız cıktıgı türünde bi acıklama yaptılar ve adeta şok oldum.peki bana neden böyle bir sonucun cıkabileceğini başta söylemdiniz dediimde kusura bakmayın işlemi yapan şahsın boşluğuna denk gelmiş hatamızı kabul ediyoruz fakat size açtığımız zararı kapatamayız böyle bi uygulamamız yok tarzından saçma sapan şeyler söylemeye başladılar ve beni sürekli sallamaya ve olayı soğutma yoluna gittiler.bu konuda bütün konuşulanların telefon kayıtları da mevcut.kısacası yapıkredi bankası tarafından veya şahıs tarafından kandırıldım bunu kendileri de kabul ediyor ama istediim yani, paramın bir senelik faizi veya bana taaahhüt edilen miktar verilmiyor.böyle bir uygulama yok deniyor peki ben de şunu sorarım neden insanları kandırıyorsunuz bi şeyler imzalatıyorsunuz ve sonradan suçunuzu kabul ettiğiniz halde mağdur ettiğiniz müşterinin zararını karşılamıyorsunuz.ben ailemin geçimin bu parayla sağlıyorum ve şu anda çok ama çok mağdur durumdayım..derhal bana taahhüt edilen paramın hesabıma yatırılmasını temenni ediyorum.

 

Durmuş Durak

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder