5 Şubat 2012 Pazar

sözleşmeli er fesih durumu

kardeşim sözleşmeli er olarak görevini yapmakta olduğu ıspartada mezun olmasına 1 gün kala nedeni bile açıklanmadan sözleşmen feshedilmiştir denerek tabiri caizse kapı önüne koyulmuştur. şimdi kardeşim hukuki anlamda hakkını nasıl aramalıdır ? herkesin askerden kaçtığı yapmamak için çürük raporu aldığı vs yollara başvurduğu dönemde kardeşim gönüllü olarak hakkarı/dağlıcaya gitmek için eğitim almış fakat mezun olmasına bir gün kala hesabındaki parayada el konularak sözleşmen feshedilmiştir denildi bu nasıl bir iştir böyle bi çarpıklık olurmu ıspartadan kovaup istanbuldan tekrar mülakatlara başvuru hakkı görünüyor adaletmidir bu?

Metin Aydın

1 yorum:

  1. aliçiloğlu3 Mart 2012 01:01

    kardeşim geçmişolsun bizleri oraya alıyorlar geri neden yollayorlar biz vatan haini değiliz gönüllü gittik şu an iş arıyorum bulamıyorum rezil ettiler bizi daha benimüzerime seferberlik te var 2 hafta kalada beni yolladılar ıspartadan erzin can gurubun dan dım ben de aldığımız eğitimler boşa gitti sağlık olsun asıl bizim suçumuz biz gönüllü geldik dedik ya bu devlet kimin vatan sever kimin deilbilmiyor vallahi bilmiyor ben hasta babamıanamı işimi herşeyimi bıraktım hani savaş çıksın seve seve yine giderim hem de en önde

    YanıtlaSil