14 Şubat 2012 Salı

TTNet üç aylık süreli üyeliği

1804021557 abone numarasıyla 20.07.2011 tarihinde üç aylık süreli internet paketiyle ttnete üye oldum. Sözleşme imzaladığımda bana bu paketin üç alık olduğu ve uzatılamadığı taşınmadığı ve 3 ayın sonunda kendilinden sona ereceği söylendi. Ayrıca bu paketin ücreti 175 tl olarak tahsil edileceği ayrıca fazla aşım ücreti olursa faturalanacağı söylendi. Ben her ay para ödedim ödediğim para paket ücretinin çok üzerinde olduğu gibi 3 aylık süre sonun da sürekli fatura gelmeye devam etti. Ben son fatura hariç tümünü ödedim. Çok kereler çağrı merkezinden durumu bildirmeme rağmen geri dönüş sağlayamadım. En son gittiğim Telekom merkezinden aboneliğimin devam ettiğini öğrendim ve orada iptal ettirdim. Ancak hesabımın yeniden incelenmesi ve tarafımdan tahsil edilen paraların iadesi talebime henüz bir yanıt alamadım. Durumumun incelenmesini talep ediyorum.

Kazım Karaca

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder