1 Mart 2013 Cuma

Vario Parker şikayeti

Henüz taşınamadığımız evimize Vario - Antik meşe parke döşettik. Parkeler döşenirken eşim ve ben çalıştığımız için başında değildik ve sonradan fark ettik ki parkelerde çizikler var.Fakat dikkatli baktığımızda bu çiziklerin sonradan olmadığını yani desenin içinde olduğunu gördük, üretim esnasında sanki üstü kurumadan kağıtları çekilmiş gibi deseninde çizikler var.10 adet parkenin 2 sinde bu durum mevcut.Vario'ya durumu bildirdik fakat bunun desen olduğunu üretim hatası olmadığını söylediler, parkeler resmen defolu gibi anlatamam görmeniz lazım.Ama onlara göre bu DESEN miş, keşke teşhirlerin de bu çizik desenli parkeleri sunsalardı da bizlerde hiç seçmeseydik. Vario'dan ürün alınmamalıymış. Bir de bizi bir haftadır sonuç için bekletiyorlar fabrikayı aradım defalarca ancak cevap alabildim.Bu konuda yardımlarınız rica ediyorum.Para verip resmen defolu gibi duran ürün kullanmak istemiyorum.

Nihal Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder