13 Mart 2013 Çarşamba

superoneline

Yaklaşık 6-7 aydır superone line ile gerek sözlü gerek yazılı birçok kez şikayetimi bildirip cvp almaya çalışıyorum. TT net kullanıcısıydık geldiler tüm siteyi komple superoneline sistemine geçirip bizleri rahat edtireceklerini söylediler ve buna benzer birçok vaadlerde bulundular. Bizlerde kendilerine inanınıp gerekli başvuları yaptık ve özellikle TT net iptali konusunda türktelekom merkezine gidip iptal işlemi yaptırmamız gerekirmi diye eve gelen yetkiliye sorduk ve ısrarlı bir şekilde bizim yerimize onu kendilerinin yaptırdıklarını artık ttnet ile bir bağlantımızın olmadığını ve fatura ödemeyeceğimizi tarafımıza bildirdi. Bunun üzerine bizlerde yoğun çalışan insanlar olarak güvendik ve türk telekoma gitmedik. 1-2 ay sonra kredi kartı ekstremi incelerken ttnet faturalarına rastladığımda şok oldum ve ttnet yetkililerini arayarak durumu bildirdim. yetkili kişi iptal işlemi yapılmadığı için fatura ödediğimizi bildirince çok sinirlendik ve ertesi gün zincirlikuyu türktelekom müdürlüğüne giderek iptal işlemi yaptırdım ve telekomdaki yetkiliye durumu anlatığımda buna berzer sorunlar yaşanıyor faturalarınızla birlite superoneline yetkililerine başvurun biz birşey yapamayız dedi. yaklaşık 4-5 aydır superoneline yetkililerine ulaşmaya çalışıyorum. kaç kez fax çektiğimin kaç kez email ile bilgi gönderdiğimin ve kaç kez telefonla arayıp cvp almaya çalıştığımı artık unuttum. her aradığım kişi yardımcı olacağını söylüyor aradan 2 hafta geçiyor ve ben tekrar arıyorum o kadar lakayik çalışılıyorki isimleri vermeme rağmen sistem arızası hep bahaneleri. aradığım kişilerin isimlerini özellikle vermek istiyorum özgür bey, tekmile hanım, hüseyin bey, onur bey, selda hanım, murat bey vb ,,,,, bey ve hanımlar lütfen yeter artık bizler üzerinden ekmek parası kazanıyor evlerinize getiriyorsunuz hiç mi vicdanınız rahatsız olmuyor bizler bu paraları sizlere ödeyebilmek için evde ufacık çocuklarımızı hasta anne babalarımızı bırakıp işe geliyoruz herşey bu kadar kolaymı insanların paralarını ellerinden haketmeden almak ve hatta alınmasına sebep olmak bu kadar kolaymı sizlere soruyorum. lütfen sizlere iletilen evrakları incelerken sanki kendi evraklarınız gibi inceleyen 8 kez gönderdiğim ve okey aldığım evrakları hala yok gibi bizlere yutturmaya çalışmayın işinizi yapın ve helal kazanç peşinde olun. Sayın superonelin yetkilileri sizlerede sesleniyorum oturup para kazanıp saymak kolay ama ne şekilde kazanıyorsunuz müşteri memnunmu değilmi, verdiğiniz hizmet bedelini hakediyormusunuz bir bakın çalışanlarınızı bir kontrol edin lütfen koltuklarınızı ısıtıp paralarınızı cebine koyup evinize gitmeyin.


Tülay S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder