18 Mart 2013 Pazartesi

Yurt İçi Kargo Sözünde Durmadı

Ekim 2012 ayı içerisinde adıma gönderilen kargonun adrese teslim olarak göndericiden teslim alındığı ve ücretinin adrese teslim olarak fatura edildiği halde kargonun şubeden teslim edileceği tarafıma iletilmiş, kargonun önemine binaen Yurtiçi Kargo Tekirdağ Namık kemal şubesine gittiğimde kargonun depoda olduğu, aracınız varsa depodan teslim edelim şeklinde bir beyanla karşılaştığım ve kargoyu teslim almadan şubeden ayrılmam ve daha sonra kargonun tarafıma önemini yitirdikten sonra teslim edilmesi ve kargo ücretinin bütün bu olanlardan sonra faturasız olarak tarafımdan tahsil edilmeye çalışılması konularındaki bir dizi şikayetimi sosyal medya aracılığı ile dile getirmiştim.

Yurtiçi Kargo şirketi şikayetime binaen geri dönüş yaparak geç de olsa özür diledi ve yaşana bu olaydan dolayı oluşan bir zararımın bulunması halinde yazılı bir dilekçe ile Yurtiçi Kargo Bölge müdürlüğüne müracaatta bulunmam halinde zararımın tazmin edileceği yönündeki beyanlarından dolayı kendi talepleri doğrultusunda bana bildirilen 0212 365 24 79 numaralı fax ile dilekçemi 22 Ocak 2013 tarihinde gönderdim. Ancak aradan bir aydan daha fazla süre geçmesine rağmen Yurtiçi kargo şirketinden dilekçe den dolayı hiçbir geri dönüş olmamıştır. Sanırım özür dilemekle zararımın tazmin edildiğini düşünüyorlar. Telefon ile dilekçemin akıbetini soracağım fakat 15 dakika daha telefonda beklemeyi birde telefon faturası ödeyerek zarar görmek istemedim. Konuyu yargıya taşımadan önce siz değerli Dostlarımla son bir kez paylaşayım istedim. Sizce benim hatam nerede ?


Murat A.Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder