18 Mart 2013 Pazartesi

Hepsiburada.com Urun İade

Slm.
Hepsiburada.com internet satis magazasindan 10.02.2013 tarihinde Sipariş numarasi 19993919 olan Metalia Gm180 Mürdüm 2 Çekmeceli H.g Plazma Tv sehpasini siparis verdim. Tedarikci firma urunu tarafima gonderdi. Gonderilen urun defolu oldugu icin urunu hic acmadan hepsiburada.com yetkileri ile telefonda goruserek iade etmek istedigimi belirttim.Yetkililer tedarikci firma ile gorusmem ve urunu tedarikciyi firmaya gondermem gerektigini soylediler.
Tedarikci firma ile goruserek urunu kargoya verdim ve kargo teslim tutanaklarina gore 15. subat. 2013 tarihinde urun tedarikci firmaya teslim edilmis olarak gorunuyor. Kargo teslim tutanak makbuzunu mail ile hepsiburada.com web adresine gonderdim.
12 subat tarihinden itibaren hepsiburada.com musteri temsilcilerine hergun telefon ve mail yoluyla urunumun iadesi konusunda sorunun cozumu konusunda hergun mail ve telefon ile iletisim kurdum.
Bugun 11 mart.2013' e gelindi halen sorunum cozulmedi. Tedarikci firmaya ulasip urunun iadesi icin onay almak bu kadar basitken hic bir musteri temsilcisi, yonetici, ilgili departman sorunumu cozmedi, halen urunun iadesi konusunda hic bir islem yapilmadi.Her aradigimda 30 gundur her gun aradigimi, mail yazdigimi, cozum bekledigimi belirtmeme ragmen, her gun kayit olusturuldugunu ama hic bir cozum saglanmadigini belirtmek isterim.
Cagri merkezini arayarak yetkililer ile gorusmek istedigimi israr etmeme ragmen hic bir yetkili ile gorusturmeyip sadece cagri merkezi elemanlari tarafindan kayit olusturabilceklerini farkli bisey yapamayacaklarini belirtiyorlar.
Tesekkur ederim.



Mehmet Z.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder