18 Mart 2013 Pazartesi

telefon tamir ve garanti

arazı nedeniyle verdigim cihaz yapılıp geldikten bi süre sonra aynı arızayı verdi ilk arızadan sonra zor bela alabildigim tadilat formundaki adrese tel bırakmaya gitigim de bana tel aldıgım yere bırakmamı onların kendilerine göndercegini söylediler.bu durumdan kuşkulanıp tel kutusunun içinden cıkan tek servis numarasını aradımda benim tel onların garantisinde olmadıgını ögrendim.sonra tel aldıgım yere Ankara Cepa avm Yüksel iletişim vodafone bayine gittim cihazın garanti belgesin de yazan yer olmadıgını söyledim ve iadesini veya orjinal garantili bi cihazla gerekirse fark vererek degişmesini istedim merkezlaeri onay vermeyimce tekrar teknik servise gitim bana ancak program ata bilceklerini ve uygulama yüklemememi söylediler (bu arada tel sony arc s akılı tel)bu tel uygulama indirmesem bi özeliginin kalmıyacagını bildirdim yapa bilecek leri bişey olmadıgını söylediler.ben gitmeden araştırdıgım da telefona genel bi sensör arızası oldugunu ögrendim sensör degiştirin dedim bana cihazı boşuna acmayalım arada yüksel iletişime bırakın program atalım dediler.ne yapmam lazım vodafone güvenip aldıgım bu cihazı....



Cengiz İ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder