18 Mart 2013 Pazartesi

ÜNSAN ENERJİ

Gümüldür'de yazlığım var. 5-6 yıldır güneş enerjisi kullanıyorum. Birgün komşu depoda su damladığını bildirdi. Ünsan Güneş Enerji Sistemleri Gümüldür şubesine baş vurarak yardım istedim. Teknik ekip geldi ve deponun delindiğini değişmesi gerektiğini söyledi. 200 Tl karşılığı depo değişimi yapıldı. Fatura kesildi ve faturanın üzerine 5 yıl garantisi olduğu yazıldı. 3 gün sonra depoda akıntı oluştu. Firmayı bilgilendirdim. Gelen teknik ekip suyun basınçlı geldiğini bu nedenle depoda taşma olduğunu söyledi. Çözüm olarak 100 TL karşılığı su saatinin girişine basınç ayarlayıcı valf koymak istediler.Yılardır valf olmaksızın kullandığım ve komşularımın kullandığı güneş enerjisini kullanamaz duruma düştüm. Güneş enerjisinin vanalarını kapatarak devre dışı bıraktım. Şimdi kullanamıyorum. ÜNSAN firmasına güvenerek iş yaptırmayın.




Çelik T.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder