6 Mart 2013 Çarşamba

Garantiye gönderdiğimde çalışan telefonum artık kullanılamaz halde

Garanti kapsamındaki kendiliğinden kapanıp açılma problemi olan telefonumu 24 ocak 2013 te servise gönderdim. 1 hafta serviste kalan telefonum fiziksel hasar tespit edildiği için tamir edilmedi ve iade edildi. Servise gönderilmeden önce şebeke problemi olmayan telefonum şebeke hatası verdi. Tekrar servise verdiğimde ise garanti süresinin 3 gün geçtiği söylendi. yinede servise gönderildi. Fiziksel hasar bahanesi ile onarılmadan tekrar geri gönderildi. Şebeke problemi ilk servise gidişinden önce bulunmuyordu.
Servise göndermeden önce mevcut olmayan bir hata yüzünden artık telefonum kullanılamaz haldedir.
Şikayetçi olduğum firma: TELESERVICE INTERNATIONAL TELEFON.ONARIM VE TIC.LTD.STI.-IZMIR SB.

Tuğba Ç.

1 yorum:

  1. 24.01.2013 tarihinde Maltepe bölgesi Atatürk caddesi Bağlarbaşı mahallesindeki TELESERVİCE sonny ericson xperia telefonumun kapağındaki kırıktan dolayı götürdüm orjinal kapak almak için başka hiç bir problemi yoktu telefonumun. Ancak yetkililer telefonun kapağını değiştirmem için telefonumu teslim etmemi istediler sebep olarak Ankaraya gidicek orda kapak takılarak gelicek ne kadar komik bir durum oysaki benim talebim yetkililerden kapağın parasını nakit olarak ödemesini yapıyım ve telefonumu kullanıyım kapak geldiği zamanda gelip kapağı alıyım ancak bunun imkanı olmadığını söylediler ve bende bu durum karşında telefonu kendilerine teslim ettim ve ödemeyi nakit talep ettiler ödemeyide yaptım ve yetkililer bana en geç bir hafta içinde geleceğini söylediler aradan otuz iş günü geçti mağdur durumda bırakıyolar tüketicilerini bir daha asla bu markaları kullanmam ve almayı düşünen arkadaşlar durum bundan ibaret gerisi sizin bileceğiniz iş ama vaziyet ortada
    Abdullah Y.

    YanıtlaSil