21 Mart 2013 Perşembe

Ford Focus Yetkisiz Servis


 İyi günler FORD,
Ben 2011 model Ford Focus  sahibiyim aracımın "far yükseklik ayar düğmesi ve 220v dönüştürücü priz" çalışmıyordu ve dün 20 mart günü saat 13:30 sularında Isparta Ford yetkili servisi Pürlü Otomotive gittim aracın şikayetlerini söyleyip ayrıldım, ayrıldıktan 1 saat sonra telefon geldi ve aracım garanti dışı tamir edilibileceğini 400tl masraf ve 4 gün süreceğini söylediler.Rakamlar afaki tabiki. Aracın yapılmamasını söyledim ve akşam 6 da aracımı almak için oradaydım ama araç eski bıraktığım gibi değildi "Kapılar kitlenmiyor,ibreler zıngır zıngır titiriyordu" ustayı çağırıp ben bu arabayı böyle bırakmadım dedim işte asıl sorun şimdi başlıyor adam demesin mi "biz ellemedik araba zaten böyleydi" sen nasıl bir zihniyetsin ki bozduğun halde kabullenmeyip servise gelen müşteriye iftira atabiliyosun,10 dk tartıştık açın kameralara bakın dedim aracı servisin içerinde kitleyip açtım. Adamlarların kafa kalın hala yaptıkları suçu benim üstüme yıkmaya çalışıyorlar. Aracı bırakıp eve gittim 1 saat geçmeden telefon geldi aracı yaptık,araba geldi ee dedim ne yaptınız "ya bi sigortayı bağlamamışız ondanmış" mış müş. Yapamayıp bozdukları sistemi hasbel kader ustanın biri yapmış eski haline getirmiş.
Sorun 1: Hadsizlik edip kendi hataları için araç sahibini suçluyorlar.
Sorun 2: Aracı makul ücretlere tamir etmek yerine aksine bozuyorlar.
Sorun 3: 400tl ve 4 gün beklemek yerine 1kaç saat ve 40 tl ye sanayi esnafı işi hallediyor.



Celal Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder