29 Mart 2013 Cuma

ING BOLU ŞB. MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ BUMU???

28.03.2013 tarihinde büyük reklamlarla insanları ve müşterilerini her fırsatta memnuniyet ilkesi ile çalıştığını iddia eden bugünden sonrada bu yönünü sürekli takip edeceğim olumlu - olumsuz gelişmelerini burada paylaşacağım ING BANK bolu şb. ne DÖVİZ HESABI açtırmak için müracaatta bulundum.Olayın dikkat çekici yönünü belirtmek için durumu büyük harflerle anlatacağım; sabah saatlerinde döviz kurlarını takip ederek 1.815 seviyesinde olan dolar kurunu ıng bank bolu şb.de çalışan bireysel müşteri temsilcisininde onayı ile hesabı açtırmak için gişe işlemlerine yönlendirildim. yine aynı bankada bulunan turuncu hesabımdaki yatırımımı döviz hesabıma aktardım.buraya kadar her şey normal görünebilir ama öyle olmadığını dekont kağıdımı ve hesap cüzdanımı incelediğimde anladım. çünkü bana 1.815 lira olarak söylenen dövizi 1.823 liradan sattıklarını tespit ettim^^ bunun üzerine gerekli şikayetlerimi yaptım ve takip edeceğim. bu arada dövizin bu esnada artması veya inmesi mevzu değildir çünkü sürekli takip ettiğim ve yabancısı olmadığım finans sektöründe dolar diğer banka işlemlerinde 1.823 seviyesini kesinlikle görmemiştir kontrol ettim tabiki bu 28.03.2013 tarihi için geçerli.şimdilik bu kadar yazıyorum dediğim gibi gerekli müracaatlarımı yaptım olumlu yada olumsuz gelişmeleri buradan aktaracağım bakalım ne olacak göreceğiz....


Öznur O.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder