29 Mart 2013 Cuma

CARREFOUR 1 TB HARD DISK

Merhabalar  02,03,2013 tarihinde CARREFOUR,dan 1 tb  Hard dısk aldım 2. gün kullanmaya başladım  pc den dosyaları aktardım ve  başka bir pc taktığımda  dosyalar gözükmedi yüklemedimi diye düşündüm sonra mb bakıp dosya olduğunu gösterdi seçeneklerden düzelttim ve 2.gün aynı problemi gene yaptı..sonra Carrefoura götürdüm.Orda bakıp bişiler yapıp  bana bilgi dahi vermeden oracıkda halledip tamam düzeldi diyip gönderdiler..tekrar aynı problemi gene yaptı bugün yani 28,03,2013 tarihinde götürdüm bana hard dısk imajı çöktüğünü söylediler o yüzden değiştiremeyiz dediler rapor gerekli dediler peki bu bana daha önce geldiğimde bilgilendirilmediğini söyledim bişi demediler ben iade etmek istemiyorum değişim istiyorum dedim değiştiremeyiz dediler henüz 1 ay daha dolmamış ken ben Sağlık çalışanıyım.ve çoğu elektronik eşyalar  samsung marka gayet de memnunuz ama bu bence CARREFOUR ,un zorluluk çıkarmasından kaynaklanıyor..Carrefour,dan asla elektronik eşya alışverişi yapılmamalı bence herşey satana kadar...


Uğur G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder