6 Mart 2013 Çarşamba

www.evimdekiokul.com adlı site ve firma üyelik iptali yapmıyor.

19.02.13 tarihinde www.evimdekiokul.com kurumundan toplantı için geleceklerini söylediler,bizde kabul ettik.Firmadan Deniz hanım bize konuyu anlattı,sistemi beğenmezseniz 7 gün içinde iptal edebilirsiniz dedi.Kızımız 3 derse girdi ancak mennun kalmadı,bende cayma hakkımın bulunduğu 7 gün içinde firmayı arayarak iptal edilmesini istedim,bana işleme aldıklarını ve gün içinde beni arayacaklarını söyledi.Bende bu cevap sonrası iptal edildiğini düşündüm, beni arayan olmayınca 1 hafta kadar sonra tekrar aradığımda iptal edilmediğini ve bunun yazılı olarak yapılması gerektiğini söylediler.Ne eve gelen Deniz hn nede firmayı aradığımda karşımdaki kişi bize bunun yazılı olarak yapılacağını söylemedi.Üyeliğimizi iptal edilmesini istediğim için bir kez daha aradıgımda iptal yapmayacaklarını söyleyen Sibel hanım' a mahkemeye vereceğim sizi dediğimde verin gibisinden rahat söylemlerde bulunmasıda son derecede rahatsız edici bir durum. Bu yaptığınız hiçbir şekilde etik değildir, eğitim kurumu olarak heleki sizin yapmanız bana göre hiç yakışı kalmadı. Bize iptal etmemiz gerektiğinde bunu yazılı olarak yapacağımızı söyleseydiniz ben size yazılı olarak bunu yapar hatta noter kanalı ile bunu yapardım. Sizlerden üyeliğimi iptal etmenizi istiyorum.


Tayfun B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder