18 Mart 2013 Pazartesi

Pleon Sportivo satış sıfır

Saat 9-10 arası yaklaşık 5 spor mrkden fiyat bilgisini hiç sıkıntı çekmeden aldım. Saat 10:00 da maalesef Pleon Sportivo dan bir fiyat ve prog hak bilgi almak istedim. 15 dk içinde bana geri dönüleceği söylendi. 1, 5 saat geçmesine rağmen kimse aramamıştı. Geri döndüm YİNE meşgul. YİNE dönen olmadı. Bana başka birinin fiyat vermesini istedim ama HAYIR. 4 saat geçti geri dönen yok. Satış md İsmail Bey e aktardılar. O da satış yetkilisi haklı çok yoğun. Bekleseydiniz geri dönerdi. 4 günü bulurdu dedim. Yok o kadar olmazdı dedi alaycı bir tonda. Ben haksızım STem haklı. Md le görüşmek istedim. Santralden arayın görüşün dedi. Çok merak ediyorum ben aramasaydım beni kaç gün sonra arıcaklardı. Bir özür bile yok. Çok tuhaflar sanki firmayla aralarında problem var, müşteri gelmese daha iyi olur gibi. Hiç anlayamadım.


Fatos A.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder