18 Mart 2013 Pazartesi

ayakkabı dünyası garanti mağduriyeti

Ayakkabı Dünyası Optimum Şubesi 'nden FNS marka bir ayakkabı aldım.Ayakkabıyı alırken kendi üretimimiz kesinlikle garantide herhangi bir sorun yaşamazsınız dediler.Ayakkabıyı birkaç ay kullandıktan sonra ayakkabının üzerindeki işleme bölümünde açılmalar ve tabanda erime oldu ve garantiye verdim.Ayakkabının model yerinde kendilerinden kaynaklanan bir hata olmasına rağmen şubeden bana yapılan geri dönüşte başta böyle bir şey olmadığı ve firmanın kullanıcı hatası verdiği söylendi.Konunun üzerine düştüğüm zaman ise haklısınız beyfendi böyle bir açılma söz konusu şimdi gördük ama kaç ay giymişsiniz normal sonra garantiye veriyorsunuz denildi ve garanti süresi dolmamasına rağmen böyle söylendi.Bende kendilerine ne demek istiyorsunuz yani istersem garantinin son günü getiririm bu benim yasal hakkım dedim ve yanlış anladınız diye lafı çevirdiler.Satış sonrası hizmet 0 ayakkabıma hiçbir tadilat uygulanmadı.Müşteri odaklı bir yaklaşımda kesinlikle yok...



Mesut S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder