20 Mart 2013 Çarşamba


Merhaba;
Benim vestel marka LCD TV son bir yıl içinde 4.kezdir aynı arızayı çıkarıyor.En son servis gelp baktığında 4.kezdir aynı parçanın değişmesi gerektiğini söyledi.Ben tekrar parça değiştirilmesini kabul etmedim 2010 yılında aldığım cihazın garantisi bitmek üzere şimdi parça değişirse ne malum tekrar aynı parçanın bozulmayacağı o zamanda bir ton para talep edecekler.Garantisinin bitmesine de az kaldı. İnanın çağrı merkezini üç kez aradım üçünde de farklı bilgi veriyorlar.Biri 6 kez arıza verince değişmesi gerektiğini,öbürü 4 kez aynı arızayı verirse değişim olacağını,sonuncusu da en az garantisinin 6 ay kalınca  3 kez de parça değişirse o zaman değişim olacağını söylüyorlar. Benim cihaz 6 kez aynı arızayı vermiş olsaydı eminim bu kez de 10 defa aynı arızayı verse değişim hakedeceğinin bilgisini verirdiler. Birinin dediği öbürü tutmuyor. Benim bildiğim 1 yıl içinde aynı parça 3 kez  aynı arızadan değişirse o cihazın değişmesi gerekir. Mağduriyetimin giderilmesi için ve tüketici memnuniyeti kapsamında cihazımın değişimini talep ediyorum...



MAhmut K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder