29 Mart 2013 Cuma

Garanti Bankası- Kuryenet

Garanti Bankası'ndan acil talep ettiğim kredi kartı 16martta kuryenete teslim edilmiş ancak bugün 27 mart 11gündür kuryede olan kredi kartım hala adresime teslim edilmedi ne yazık ki. kuryenet i aradığımda müşteri temsilcisinin verdiği bilgi ise adrese uğramışlar ama ulaşamamışlar bilgisi verilmiş. Kesinlikle böyle bir durum söz konusu bile olamaz. Hergün internetten alışveriş yapan biriyim her gün kargo veya kurye gelir evime kafalarına göre uğramadan uğradık bilgisi yazıyorlar ve ben aciliyetle kartımın hala bana ulaşmasını bekliyorum. Bankalarla çalışan bir kurye şirketinin bu kadar baştan savma çalışması cidden çok ayıp ve mağduriyet sebebidir. Eğer ki bir güvercinin ayağına zarfı bağlayıp yollasaydı garanti bankası bana çoktan ulaşmıştı kredi kartım... Daha yaptıkları saygısızlık vs... Umarım bu yazılanları görüp kendilerine çeki düzen verirler aksi taktirde bankalarında zararına olur bu iş...



Hazan Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder