14 Mart 2013 Perşembe

Arçelik Şikayet

Bursa genç-al Arçelik ten almış ödemesini yapmış olduğum ürünlerden bir tanesine gerek kalmadığı için almadım 2 yıl önce ödemiş olduğum 1821 TL iadesini talep ettim 5 aydır bayi oyalıyor tam 1 aydır her gün müşteri hizmetlerini arıyorum ve ne sesli ne yazılı dönüş yapılmıyor. Hem bayi hem Arçelik genel müdürlük tarafından paramın iadesi ile ilgili hiç bir şey yapılmıyor. Tek hatamın Arçelik ürünlerini tercih etmek olduğunu düşünüyor ve Arçelik'i şiddetle kınıyorum bayisine karşı müşterisini bu kadar çaresiz bırakıp umursamaz bir tavır içinde olduğu için


Saadet G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder