19 Mart 2013 Salı

Samsung ve Satürn handikapı

Almanya'daki Satürnden Samsung cep telefonu aldım, alırken özellikle Türkiye'de kullanacağımı belirttim ve garantisinin geçerli olup olmadığını sordum. Bana uluslararası garanti belgesi verdiler ve sorun olduğunda tüm Satürn'lere veya Samsung bayilerine götürebileceğimi söylediler. 3 ay sonra telefonun ekranı bozuldu, İstanbul Demirörendeki Satürn'e gittim ama bana Türkiye'deki Satürnlerin bu garantiyi kabul etmediğini ve Samsung'un bayisine gitmemi söylediler, Beşiktaş'taki Samsung'a da gittim ancak onlar da uluslararası garantisinin olduğunu kabul etmelerine rağmen yurtdışından alındığı için 700 liraya yapacaklarını ya da oraya gidip garantiye vermem gerektiğini söylüyorlar. Ben böyle bir rezillikle karşılaşmadım, etrafımdan aldığım tavsiyeler üzerine Samsung almıştım fakat beni bin pişman etti, milyarlık telefonun ekranı 3 ayda sebepsiz yere nasıl bozulabilir onu geçtim, sonuçta aynı marka ve kendi mallarının arkasında dahi durmuyorlar, insanları bu şekilde mağdur etmeye hakları var mı?



Sabriye K.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder