27 Mart 2013 Çarşamba

Tike Halıda iz

2012 yılı Kasım ayı içinde TİKE HALI Bursa mağazasından yatak odam için almış olduğumuz ( Yeni ev aldığım için bir arkadaşım tarafından ev hediyesi olarak alınan) 3 adet Nepal Cavali halıdan
1,40X2,00 olan halının tam ortasında mağaza elemanları tarafından kat izi olduğunun söylendiği ve geçer denen bir iz vardı.Bana gönderilecek üründe bunun olmayacağı da taahhüt edildi.Üç haftalık sürede bu geçmeyince mağazaya yaptığım başvuru esnasında bana bir çalışan, milyarlarca liralık ipek halılarda bile bunun olabildiğini ama kimsenin bunu dile getirmediğini söyledi. Israrım üzerine halıyı buharla temizleteceklerini söyleyip aldılar. Halı iki kez bu şekilde temizlenmiş olmasına rağmen iz halen yerinde ve bir de üstelik köşesi sökülmüş yanlarda küçük boyaşmalar olduğu halde bana teslim edildi. Yeni evimde oldukça dikkat çeken boydan boya lekeli halımı soranlara da defalarca TİKE 'nin hizmet anlayışını anlatmak zorunda kalıyorum.

10 Mart tarihin de eşimle tekrar mağazaya gittiğimiz de bu defa önce muhatap bulamadık daha sonra da aynı ürünün olmadığı dilersek yeni ürünlerden seçip 500 TL. fark ödememizi istediler.

(İki kez ilgililere mail atmış olmama rağmen de geri dönen olmadığı için buraya yazıyorum Teşekkürler.)




Hatice Y.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder