18 Mart 2013 Pazartesi

Teknosa Şikayet

02. 02. 2013 te almış olduğum tablet bilgisayarın yaklaşık 3 gün sonra şarj kablosu sorun yarattı. Servise başvurup kablo temin etmek istediğimde ellerinde olmadığını ancak servis aracılığı ile bulabileceklerini söylediler ve bu sebeple ürünümü 8. 02. 2013 tarihinde servise bıraktım. Şu ana kadar servis her aradığımda beni 1 hafta sonrasında geleceği konusunda bilgi vermekten öteye gitmediler ve bu gün ititbari ile 27 işgünü serviste duruyor cihazım. Konu ile ilgili teknoassist merkezi ile her görüştüğümde beni oyalamak icin servisle irtibata geçeceklerini söylemekten başka herhangi bir işlem yapmadılar. Teknosa sattığı ürünün arkasında duramadı!!!


Mehmet E.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder