22 Mart 2013 Cuma

Samsung Note 2 Ekran Çatlaması


Ben bağcılarda bulunan pusula iletişimden 17. 03. 2013 tarihinde Samsung galxy note 2 telefon aldım akşam saatiydi eve getirdim ve evde şarja taktım sabah 18. 03. 2013 şarjdan aldığımda telefonun sağ tarafında sağdaki tuşun üzerinde yarım hilal şeklinde çatlama olduğunu gördüm
ve hemen aldığım pusula iletişime götürdüm.

Onlarda Telpaya götürmemi söylediler ve ben 18. 03. 2013 tarihinde telefonumu teslim ettim. Samsung a soracağız dediler Samsung da incelemeden kullanıcı hatası demiş ve bana ücret çıkardılar . Ben mağduriyetimin giderilmesini istiyorum benim hatam yok diyorum düşmedi çarpmadım sıkmadım ama çatlama meydana geldi.

1 yorum:

  1. Bende samsung galaxy 7562 aldım çift hatlı diye aldığıma bin pişman oldum kasmasından sayfayı açmamasından bıktım valla rehber bile açılmıyor ne yapabilirim bilmiyorum samsung firmasına hiç yakıştıramadım

    YanıtlaSil