18 Mart 2013 Pazartesi

domino's pizza/istanbul okmeydanı

okmeydanı dominos pizza ile yaşanan tahlilsiz bir olayı ardına müşteri memnuniyeti adı altında arandım.bunu telafi etmek adına aradıklarını bir gün müdürlüğe gelmemi rica ettiler o anda istanbulda olmadığımı ve dönüş günümü bildirdim.o tarihten sonra tekrar beni arayacaklarını söylediler.teşekkür edip kapatım.üzerinden 1 ay geçmesine rağmen geri dönüş yapan kimse olmadı.müşteri memnuniyetinden kasıtları bir kere arayıp sus payıysa gerek yok böyle bir şeye.amaç gerçekten müşteri memnuniyetiyse daha özenli çalışmalarını kendilerine tavsiye ederim. zaten o gün yaşanan olaydan sonra dominos pizza adının yeterince lekelendiğini düşünüyorum.bir de müşteri memnuniyetine önem verilmediğini gördüm.ilginize teşekkürler.


Derya P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder