18 Mart 2013 Pazartesi

nar çiçekçilik/adana

24 kasım öğretmen gününde kızıma çiçek göndermek için adana nar çiçekçiliğe gittim.o anda milli eğitim müdürü eşine hazırlanmış bir buket çiçek vardı ve çok beğendim.buketin içerisinde papatyalar güller ve kar tanesi andıran çiçekler vardı.aynısı yapıtırıp, sakaryaya göndermek istediğimi söyledim ve maliyet olarak 70 tl istediler.itirazsız verdim.sakaryaya gittiğimde kızımın odasında kurutulmuş bir çiçek gözüme çarptı eğilip baktım not bana aitti fakat çiçek benim gönderdiğim çiçekle alakası yoktu.seçmiş olduğum çiçek değil sadece papatyadan oluşan bir buket gönderilmişti.kızıma mahçup oldum.bunun üzerine adanaya gittiğim bir gün nar çiçekçiliğe uğrayıp olayı anlattım.bunun kendilerinden kaynaklanmadığını söylediler.sakaryada çalıştıklar firmaya suçu yüklediler o günün yoğunluğundan bahsettiler.kiminle çalıştıkları, o günün ne kadar yoğun geçtiği, beni hiç alakadar etmiyor.ben bedelini ödediğim ve beğendiğim buketin kızıma ulaşmadığını,kandırıldığımı ve yapılan sahtekarlığı bilirim.çiçekçiye gittiğimde beni tatmin etmeyi,hatasını telafi etmeyen bu durumu pişkin bir şekilde karşılayan nar çiçekçiliğe dava açmayı planlıyorum.konu para değildi müşteri memnuniyetinin önemsenmediğini düşündüğüm bir firma kendiler.ilginize şimdiden teşekkürler.


Derya P.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder