29 Mart 2013 Cuma

aslannet ltd.şti adında(hepsiindir.com)


aslannet ltd.şti adında(hepsiindir.com) internet üzerinden program indirme şirketi olduğunu araştırınca öğrendiğim adı geçen firma mütemadiyen kendilerine borcum olduğunu ve faizleri ile birlikte ödemem gerektiğini söyleyerek beni son derece tedirgin etmektedirler.öğleki artık ruh sağlığım tehdit altındadır.birçok kez geri aramama ve araştırmama  rağmen sonuç alamadım.birçok kezden sonra  bir keresinde ulaştığımda ise çıkan bayan bir hizmet aldığımı ve bunun karşılığında borcum olduğunu söyledi.bende böyle bir hizmeti almadığımı bu işin benimle alakası olmadığını syledim.ancak ısrarla borcum olduğu söyleniyor.araştırdığımda birçok vatandaş benim gibi  aynı şekilde mağdur olduğunu gördüm.bu şirketle davalık olacağım .başkaları varsa irtibata geçelim ve topluca dava edelim çağrısında bulunuyorum.
telefomum ve mailim ektedir. saygılarımla.


Adnan G.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder